kayropraktik-tedavi-2

Ankara Manuel Terapi

Kas ve iskelet sistemi sorunları yaşamımızın her döneminde maalesef karşımıza çıkabiliyor. Eğer sizlerde benzer bir sorunla mücadele ediyorsanız Ankara manuel terapi hizmetlerimizden yararlanmanızı öneriyoruz. Bu alanda eğitimli ve uzman bir kadro sizlerden gelecek talepleri karşılamakta ve sizleri tedavi etmektedir. Manuel terapi yönteminde kesinlikle tıbbi müdahale olmaz. Bu yöntem başta Avrupa ve Amerika olmak üzere dünyanın pek çok ülkesinde uzun zamandır başarılı bir şekilde uygulanıyor.

Manuel Terapi Nedir?

Kliniğimize başvurduğunuzda uzman terapist yaşadığınız sorunla ilgili genel bilgileri sizden talep eder ve bu bilgiler çerçevesinde sadece ellerini kullanarak bir müdahale gerçekleştiriyor. Daha sonra sorunlu bölgenin masaj yöntemi ile hareketlendirilmesi ve doğru bir basınç ayarlaması ile kan dolaşımının olması gerektiği düzeyde ayarlanması hedefleniyor. Bunun yanı sıra rahatlama ile birlikte kan dolaşımındaki düzenli artış, iyileşmeyi de doğal olarak hızlandırıyor.

Manuel Terapi Nasıl Yapılır?

Klinik bulgular ve sizden elde edilecek veriler doğrultusunda uzmanımız masaj terapi yöntemini uyguladıktan sonra iyileşmeye yönelik işaretleri hasta hızlı bir şekilde algılar. Seans sayısını sizin iyileşme süreciniz belirler uzmanlarımız size en uygun seans sayısı ile ilgili sizleri muayene sırasında bilgilendirirler.

Manuel Terapi Uygulama alanları;

1. Skolyoz
  2. Fibromiyalji
  3. Ankilozan Spondilit
  4. Miyofasyal sendrom
  5. Kas ve doku zedelenmeleri
  6. Kifoz (kamburluk)
  7. Cerrahi girişimler sonrası iyileşmenin hızlanması amacıyla
  8. Eklem disfonksiyonu ve benzer sorunlar

Uzman Fizyoterapistlerimizden Kaan Akın ve Mehmet Şen’i yakından tanıyabilir, sayfalarını ziyaret ederek hasta yorumlarını inceleyebilir ve sizler için en uygun tedavi uzmanımızı bularak sağlığınızı ertelemeyerek ağrılarınıza son verebilirsiniz.

Onur TOKGÖZ güncel yazıları (Tümünü Gör)