kayroptaktik-tedavi-yapilan-kadin

Boyut Değiştirecek Şekilde Rahatlamak İçin Kayropraktik

Kayropraktör adı verilen bir uygulayıcı tarafından kemikler, kaslar ve eklemler ile ilgili sorunların hafifletilmesi noktasında eller kullanılarak yapılan bir tedavi yöntemi olarak kayropraktik Ankara sunulmaktadır. Tamamlayıcı ve alternatif tıp yöntemlerinden olan bu tedavi, cerrahi bir işlem gerektirmemekte ve tamamen elle yapılmaktadır. Bu tedavinin kullanım alanları ise esasen kas ve eklemlerde ağrıya yardımcı olacak şekilde düzenlenmektedir.

Kayropraktik Tedavi Kullanım Alanları

• Sırt ağrısı
  • Oesteoartrit ağrısı
  • Boyun ağrısı
  • Omuz ağrısı
  • Dirsek ağrısı

gibi sorunların yanı sıra kas ve eklemler ile ilgili tüm sorunları manipüle ve mobilize etmek amaçları ile de kullanılmaktadır. Kayropraktik Ankara merkezimiz için hastalarımız tarafından merak edilen konulardan bir tanesi de maliyet olmaktadır. Hastalarımız ödemelerini seans başına yapmaktadır. Fizyoterapistiniz ile birlikte sizler de pek çok rahatsızlıktan kurtulabilirsiniz. Kayropraktör bu tedavinin uygun olup olmadığını ve hangi tekniklerin kullanılacağını belirlemek için bir tedavi planı hazırlamaktadır. Her hastalığın boyutu ve seyri farklı olduğundan dolayı her hastaya özel olarak bir plan oluşturulmaktadır.

Semptomların değerlendirilmesinin ardından tedavide kullanılan tekniklerden de bahsetmek gerekiyor. Ankara merkezimizde fizyoterapistler tarafından yapılan kayropraktik tedavi yöntemi ile yaşam kaliteniz artacaktır. Aynı zamanda kısa süre içinde fiziksel sorunlarınızdan, ağrılarınızdan, uyuşma gibi sorunlardan da kurtulacaksınız.

Kayroprakti Tedavisi ile Omurga manipülasyonu

Omurga içinde ve çevresinde yer alan kas, eklem ve kemiklere kuvvet uygulamada sadece el kullanılmaktadır.

1. Kısa ve keskin itme hareketleri ile yapı eski haline döndürülmeye çalışılmaktadır.
  2. Kaslarınız farklı yönlere çekilmekte ve gerilmektedir.
  3. Eklemler kademeli olarak farklı pozisyonlara taşınmaktadır.

Normal şartlarda tedavi yapılırken hastalar herhangi bir ağrı hissetmez. Bölgede ağrı olması durumunda bu durumu fizyoterapistinize bildirmeniz gerekir. Bazı kişiler yorgunluk, sertlik ve sızı gibi yan etki yaşasa da bunlar birkaç gün içinde ortadan kalkmakta ve tedavi ilk seansta gözle görülür sonuçlar sunmaktadır

İnme gibi ciddi sorunların tedavisinde kullanılan bu yöntem oldukça güvenlidir ve kronik rahatsızlıkları olan kişilerde dahi tercih edilmektedir. Siz de kayropraktik Ankara kliniğimiz ile iletişime geçerek hemen randevu alabilir ve ön muayene olabilirsiniz.