kayropraktik-tedavi6

Kayropraktik Tedavi Ankara

İnsan yaşamının en sık rastlanılan sağlık sorunlarının başında kas ve iskelet sistemi sorunları geliyor. Eğer sizlerde omurgaya bağlı benzer bir sağlık sorunu yaşıyorsanız kayropraktik tedavi Ankara hizmetleriyle mutlaka tanışmalısınız. Bu alanda oldukça deneyime sahip fizyoterapi uzmanlarımız tedavinize destek olmak amacıyla kliniğimizde sizleri bekliyor. Yunanca kökenli bir kelime olan “Kayropraktik” ellerin kullanıldığı bir masaj pratiği olarak tanımlanıyor. Aynı zamanda omurga manipülasyonu tedavisi olarak da bilinen bu yöntemde hiçbir şekilde tıbbi müdahale söz konusu değildir.

Kayropraktik Nasıl uygulanır?

Kayropraktik tedavinin başlıca iki hedefi bulunur:

1. Omurganın dizilim bozukluklarından kaynaklanan sorunlarının düzeltilmesi
  2. Vücudun genel anlamda fonksiyonlarının düzenlenmesi hedeflenir.

Beynimiz omurilik vasıtasıyla omurgaya bağlıdır ve tüm vücudumuzu yönetebilmesi için bu sistemde hiçbir sorun yaşanmaması gerekir. Ancak gerek genetik faktörler gerekse sonradan ortaya çıkan çeşitli sağlık sorunları omurga sisteminde bozulmalara neden olabiliyor. İşte Kayropraktik tedavi metodunda uzman fizyoterapist ortaya çıkan bu sorunları önce tespit eder, sonrasında gerekli egzersizlere ve masaj işlemlerine başlar.

Başta İç Anadolu Bölgesi olmak üzere Ankara ilimizde de yoğun bir klinik talebi olduğundan karyopraktik tedavi merkezleri Ankara tarzında bir arayışınız bulunuyorsa kliniğımızde çözüm bulabilir, muayene olabilir ve tedavi sürecine başlayabilirsiniz.

Karyopraktik tedaviye ihtiyaç duyulan rahatsızlıklar;

1. Omurgada yaşanan travmatik inflamasyonlar
  2. Postür bozuklukları
  3. Bel ve boyun fıtıkları
  4. Kronik baş ağrıları
  5. Stres kaynaklı kas ağrıları
  6. Sportif yaralanmalar
  7. Fibromiyalji
  8. Miyofasyal sendrom

Bu rahatsızlıklardan herhangi birine sahipseniz kayropraktik tedavi hizmetlerimiz için Manuel Terapi Ankara klinigimizi arayabilirsiniz.

Mehmet ŞEN
Mehmet ŞEN güncel yazıları (Tümünü Gör)