kuru-igneleme-nedir-kuru-igne-fiyatlari-ne-kadar.kuru-igneleme-nedir-kuru-igne-fiyatlari-ne-kadar

Kuru İğne Tedavisi Pahalı Mıdır?

Miyofasyonel tetik noktalarının salınması ile ağrı azaltmak adına kullanılan ve fonksiyonların iyileşmesine yardımcı olan kuru iğne fiyatları konusu hastalarımız tarafından merak edilmektedir. Kliniğimizde fizyoterapistler tarafından uygulanan bu tedavi steril ve tek kullanımlık olan iğnelerin cilt üzerinden ağrılı bölgeye yerleştirilmesi şeklindedir. Ancak bu tedavinin akupunktur ile karıştırılmaması gerekir. İki teknik arasında bazı benzerlikler olsa da temel farklar da söz konusudur.

Kuru iğneleme konusunda gerekli ileri eğitimleri almış olan fizyoterapistlerimiz tarafından uygulanan kuru iğne fiyatları kliniğimizde oldukça makul düzeydedir. Kastaki tetik noktalara uygulama yapılarak fonksiyonların restore edilmesi mantığına dayanan tedavinin yanında manuel terapi uygulamaları rahatsız olan bölgenin fonksiyonel durumunu düzeltmektedir. Manuel terapi ile birlikte uygulanan kuru iğneleme tedavisi özellikle fibromyalji, fibrozit, tendinit gibi durumlarda yüksek başarı sağlamaktadır.

Miyofasyal tetik noktalarına sebep olan etkenler;

• Yaralanma
  • Postür bozukluğu
  • Hızlı hareketler
  • Düzenli aktivite ve kas yükündeki değişiklik
  • Sürekli duruşlar
  • Sinir tıkanıklığı
  • Bakteriyel ve viral hastalıklar
  • Beslenme yetersizlikleri
  • Metabolik ve endokrin durumlar

Bir kasta bu durumların meydana gelmesi durumunda uzatma ve kısaltma yeteneklerinden yararlanmak sureti ile restorasyon yoluyla kas ağrıları azaltılmaktadır. Tetikleme noktalarının merkezine iğne yerleştirildiğinde kan havuzları besin maddeleri ve oksijen sağlayarak asidik kimyasalları yıkarak gevşemeye yardımcı olmaktadır. Tedavide iğneler yerleştirilir ve çıkarırken hastalarımız hafif bir ağrı hisseder. Ancak bu his kısa bir süre içinde ortadan kaybolmaktadır.

Kuru iğneleme tedavisi esnasında kas seyirmesi gibi durumlar da meydana gelebilir. Miyofasyal tetikleme noktasında iğnenin yerleştirilmesi sureti ile yapılan bu tedavi yönteminin yanı sıra rehabilitasyona yardımcı olan farklı teknikler de kullanılmaktadır. Manuel terapi, medikal masaj ve medikal egzersiz reçetesi gibi farklı teknikler ile kombine etmek de mümkün olmaktadır.

Hastalarımıza kuru iğne fiyatları noktasında uygun fiyatlar ve etkili bir tedavi sunuyoruz. Pek çok hastamız ise bu tedavinin güvenli olup olmadığını merak etmektedir. Genel sağlığınıza bağlı olarak bu tedavi yönteminin etkili olup olmayacağının test edilmesinin ardından tek kullanımlık iğneler ile tedavi yapılır ve daha sonra bu iğneler tıbbi kap içine atılarak yok edilir.