kuru-iğneleme-yöntemi

Kuru İğneleme Nedir? Kuru İğne Fiyatları Ne Kadar?

Kas ağrılarının hafifletilmesi amacı ile tasarlanmış modern bir tedavi yöntemi olan kuru iğne fiyatları pek çok hasta tarafından merak edilmektedir. Tedavinin bu denli yaygınlaşması sebebi ile fiyatlar noktasında da hastalar bilgi alarak tedavi etmek istemektedir. Fizyoterapist bu tedavi yöntemi esnasında cilde ipliksi iğneler yerleştirmektedir. Vücuda sıvı enjekte etmeyen bu iğneler oldukça ince ve kısadır. Paslanmaz çelik iğnelerden oluşan bu iğnelere içerisinde sıvı olmaması sebebi ile kuru adı verilmektedir. Kuru iğneleme tedavi yöntemi ile ilgili daha fazla bilgi almak için sayfamızı ziyaret edin.

İğneler kas ve dokulardaki tetikleyici noktalara yerleştirilmektedir. Kas içi stimülasyon olarak da adlandırılan bu yöntem için seçilen noktalar sert kas ve düğümlü bölgeler olmaktadır. İğnenin düğümü serbest bırakılmakta, böylece kas spazmı ve ağrısı da ortadan kaldırılmaktadır. İğneler kısa süreler halinde cildinizde kalır. Ancak süreye fizyoterapist tarafından karar verilmektedir. Pistonlama ve serçe gagalama adı verilen teknikler kullanılarak yapılan bu tedavi yöntemi merkezi sinir sisteminde geniş bir manzarayı tedavi etmektedir.

Kuru iğneleme fiyatları

Kliniğimizde sizlere uygun fiyatlar sunmaktadır. İğneler tetik noktalarını delmekle birlikte çok uzun süre de ciltte kalmazlar. Ağrı bölgesine iğneleri yerleştirerek yapılan bu teknik aynı zamanda sadece ana ağrı alanına uygulanmamaktadır. Daha büyük bir sinir ya da kas sorunu sonucu olduğu fikrine dayanan yöntem en çok fiziki yaralanmalar ve spor yaralanmaları sebebi ile uygulanmaktadır. Bu noktada tedavinin bazı faydalarından bahsetmek gerekiyor.

Kuru iğnelemenin faydaları

Kas ağrıları ve kas sertliği durumunda bu iğneler hastaları oldukça rahatlatmaktadır. Tetikleme noktalarının hafifletilmesi durumunda da esnekliğin artırılması mümkündür. Hareket aralığının artırılması gibi yararları olan bu tedavi yöntemi kas ağrıları ve fibromiyalji ağrılarında dahi tedavi amaçlı olarak kullanılmaktadır. Özellikle hafif ve orta dereceli ağrıların azaltılması sebebi ile kullanılan bu tedavi yöntemi ciddi bir yan etki meydana getirmemektedir. Uygulanan bölgede morarma görülse de zamanla bu yan etki ortadan kalkmaktadır.

Kliniğimizde bu işlemi oldukça steril bir ortamda yapıyoruz. Enfeksiyonlara karşı hastalarımızı koruyor ve her hastada steril iğneler kullanıyoruz. Hemen kliniğimiz ile iletişime geçerek ağrılarınızdan kurtulabilirsiniz.