manuelterapiçözüm

Manuel Terapi Ağrılar İçin Ağrı Kesici Olabilir

Kas ve iskelet koşullarının hareket kabiliyeti ve hareket aralığında olmaması durumunda eklemlerin tedavi edilmesine yardımcı olan tedavi yöntemi manuel terapi Ankara merkezimizde uygulanmaktadır. Ağrı, işlev, duruş, rahatsızlık gibi sebeplerden kaynaklanan bu olumsuz durumlar günlük yaşamınızı kısıtlayabilir. Hastaya ağrı ve cerrahi işlem sunmadan vücudundaki sorunlu bölgeyi doğal hareketlerine döndürmek hedeflenmektedir.

Manuel Tedavi Aşamaları Nelerdir?

Gerginlik ve ağrı yok edilmeye çalışılır

Sert eklemlerde hareketliliğin geri kazandırılması amacı ile gerginlik ve ağrı yok edilmeye çalışılır. Sakroiliak eklem disfonksiyonu gibi durumlarda kronik bel rahatsızlıkları olan hastalar için başarılı sonuçlar vermektedir. Manuel terapi Ankara merkezimizde hastalara sunmuş olduğumuz tedavi ile yaralanmalardan kaynaklanan ağrılar, kronik sırt ağrıları, geri çekilmiş bağ dokuları, doku yaralanmaları gibi durumlar için başarılı sonuçlar vermektedir. Hasta raporları, klinik veriler ile birlikte bu tedavi yönteminin desteklenmesi etkili olmaktadır.

Ağrıları azaltmak ve esnekliği arttırmak için yapılan bu tedavi yöntemi, kısıtlı eklem ve kasları gevşetmek üzerine kurulmuştur.

Yumuşak doku çalışması yapılır

Masaj da dahil olmak üzere bir yumuşak doku çalışması yapılır. Kaslar gibi vücutta yer alan yumuşak dokulara elle bası uygulanır. Kasları gevşetmenin yanı sıra verilen bu basının daha pek çok yararı vardır. Dolaşımı artırmak, yumuşak dokularda ağrıyı hafifletmek, kasları gevşetmek için bası uygulanır.

Değişen hızda yavaştan hızlıya ve yumuşaktan kuvvetliye olmak şeklinde genlik olarak adlandırılan manipülasyon ve mobilizasyon teknikleri kullanılır. Eklemlerde ve çevresinde var olan dokularda ağrıların azalmasına yardımı olacak olan bu tedavi yöntemi manuel terapi Ankara merkezimizde uygulanmaktadır. Esneklik ve hizalanmaya yardımcı olan bu tedavi şekli ile çeşitli rahatsızlıklarınızdan kısa zaman içerisinde kurtulabilirsiniz.

Ameliyatısız tedavi teknikleri uygulanır

Ağrıları hafifletmek için tasarlanmış olan bu tedaviyi merkezimizde uygulatabilirsiniz. Bazı teknikleri kapsayan bu tedavi yöntemi ile ağrılarınızdan kurtulabilir ve daha kaliteli bir yaşama sahip olabilirsiniz. Ağrılarınızdan şikayetçiyseniz, uzuvlarınızın hareketi herhangi bir sebepten dolayı aksıyor ise ve çeşitli noktaların dejenerasyonu varsa tüm bu sorunlardan ameliyatsız bir şekilde kurtulabilirsiniz. Makul fiyatlar ile alanında gerekli eğitimleri almış olan fizyoterapistlerimiz tarafından başarılı sonuçlar alabilirsiniz. Randevu alabilir, baş Fizyoterapistlerimiz Kaan Akın ve Mehmet Şen hakkında daha fazla bilgi edinebilir ve hastaların yorumlarını inceleyerek tedavi ihtiyacınıza çözüm bulmak adına daha geniş bilgi edinebilirsiniz.

Manuel Terapi hakkında daha detaylı bilgi almak için Manuel Terapi Ankara sayfamızı ziyaret edin.

Dila SU ESMER