medikal-masaj

Medikal Masaj Terapi

Medikal masaj terapisi; cilt, kaslar, tendonlar, bağlar ve fasya (kas ve kas gruplarını çevreleyen zar) dahil olmak üzere vücudun yumuşak dokularına etki eden bir manuel terapi uygulamasıdır. Bu yöntemin uygulanabilmesi için, durumunuz önce test edilir ve daha sonra durumun iyileştirilmesi için bir tedavi sağlanır. Ayrıca gerginliği azaltır, sinirleri uyarır, kan ve lenfatik sıvıların akışını arttırır.

Medikal masaj, bir dizi farklı terapiyi tanımlayan bir terimdir ve genellikle medikal olarak fizyoterapistler, kayropraktörler ve benzeri uzman kişiler tarafından uygulanmalıdır

Medikal masajları şu şekilde sıralayabiliriz;

• İsveç masajı
  • Tayland masaj
  • Spor / kas masajı
  • Lenfatik drenaj

Medikal  masaj, kas ağrısı olan insanlar için oldukça etkili bir masajdır.

Medikal Masaj Ne İşe Yarar?

Medikal masaj, kasların yenilenmesine ve gevşemesine yardımcı olur. Kan akışını ve böylece vücudunuzundaki oksijen akışını artırır. Bu uygulama sayesinde ağrılı ve gergin kaslar toksinlerinden kurtulur, böylece kasların güçlenmelerine ve iyileşmelerine yardımcı olur.

Bir sağlık uzmanı tarafından yönlendirilen bir hastanın tedavisi için uygulanan bir terapi biçimidir. Medikal  masaj ölçülebilir sonuçlara odaklanır, dolayısıyla kaslarda olumlu değişiklikler gözlemlenmektedir.

Medikal Masajın Kullanım Alanları

Medikal masaj genellikle,

• Sakatlıktan kurtulan insanları tedavi etmek
    • Yetersiz kullanılan kaslarda kan dolaşımını arttırmak
    • Vücuttaki kronik kas gerginliğini hafifletmek
    • Skar dokusunu çözebildiği için spor yaralanmalarında sık sık kullanılır.

Özellikle sporcuların rehabilitasyonunda derin doku masajı önemli bir etkiye sahiptir. Derin doku masajı kas grupları arasındaki yapışıklıkları parçalar ve olması gereken uzunluklarına geri döndürür.

Manuel Terapi Ankara bünyesinde bulunan fizyoterapistlerimiz;

• boyun ağrısı,
  • sırt ağrısı,
  • gerginlik ve stres,
  • baş ağrısı,
  • kas ve eklem ağrısı,
  • spor yaralanmaları
  • tekrarlayan semptomların iyileştirilmesi
  • ruhsal ve bedensel rahatlama sağlamak için medikal masaj teknikleri ve ilgili eklem mobilizasyonu

Konusunda uzmanlaşmışlardır.

Terapistlerimiz, doktor yönetimi altında profesyonel bir ekip olarak sakin ve rahat bir ortamda çalışırlar. Medikal masaj Terapisi, gerekli bulunduğu durumlarda tedavinin demir başıdır, sadece eğitimini tamamlamış profesyonel terapistler tarafından uygulanmalıdır. Daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilir, medikal masaj uygulaması hakkında daha detaylı bilgi edinmek için sayfamızı ziyaret edebilir, sağlığınız için bir adım atabilirsiniz. Sağlığınızı ertelemeyin.